Stiri si noutati

Cosmote – strategie de marketing prin sponsorizarea Eurovision 2006

Membru al grupului Cosmote originar din Grecia, operatorul GSM de telefonie mobila Cosmote Romania detine drepturi exclusive de sponsorizare în domeniul telecomunicatiilor în Romania pentru cea de-a 51-a editie a concursului de cântece Eurovision, care va avea loc la Atena în data de 18 mai 2006 (semifinala) si 20 mai 2006 (finala). Dealtfel, drepturile exclusive de sponsorizare ale grupului Cosmte se aplica în toate tarile în care acesta este prezent precum Grecia, România, Bulgaria, Albania si Macedonia.

In aceasta calitate, Cosmote a anuntat pentru www.SMARTfinancial.ro ca da startul în România turneului muzical "Traieste viata in ritmul Eurovision", în care finalistii Eurovision Romania Mihai Traistariu, Delia si Akcent, impreuna cu formatiile Trident, Heaven si Blondy, vor interpreta melodiile lor. Turneul muzical este prezentat de Catalin Maruta si se va desfasura între 7 si 10 aprilie în orasele Iasi (vineri, 7 aprilie, ora 19.30 – Palatul Culturii), Brasov (sâmbata, 8 aprilie, ora 19.30 – Piata Sfatului), Cluj (duminica, 9 aprilie, ora 19.30 – Platoul de la Sala Sporturilor) si Timisoara (luni, 10 aprilie, ora 19.30 – în fata Operei). "Îi invitam pe toti tinerii sa ni se alature în Cosmote Music Tour "Traieste viata in ritmul Eurovision" si sa-si demonstreze sustinerea pentru finalistul Eurovision România. Cosmote se bucura sa sprijine artistii români prin astfel de initiative dinamice, tineresti si moderne – atribute ce definesc compania noastra", a declarat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing si Comunicare al Cosmote România.
Sursa: Smart Financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *