O investitie de 500 milioane de dolari la nivelul intregii companii pentru a ajuta partenerii de afaceri sa-si creasca profiturile pe piata exploziva a IMM.
IBM a anuntat, astazi, initiativa IBM Small and Medium Business (SMB) Advantage – Initiativa pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) – o initiativa extinsa, proiectata sa ajute cei 90.000 de parteneri de afaceri ai companiei sa-si creasca potentialul de a obtine profit si de a servi efectiv exploziva piata, in valoare de 300 miliarde de dolari, re-prezentata de IMM-uri.
Aceasta initiativa, care va fi formal lansata, luna viitoare, la New Orleans, la evenimentul PartnerWorld, este formata din activitati de lansare a unor noi canale, stimulente, utilitare de generare a cererii si oportunitati de formare a unor echipe, toate furnizate prin intermediul Programului IBM PartnerWorld. "Angajamentul IBM fata de reteaua noastra de parteneri de afaceri nu a fost niciodata mai puternic", a declarat Marc Lautenbach, director general afaceri cu IMM-uri, IBM.
"Prin noua initiativa IBM, va fi mult mai usor partenerilor nostri sa abordeze cel mai mare segment de pe piata IT. Continuam sa investim resurse semnificative pentru ca IBM sa ramana cea mai importanta companie pentru parteneriat."
Have something to add? Share it in the comments.