Stiri si noutati

Rebranding important pe piata de creditare nebancara: Credisson a devenit oficial Cetelem

Preluata cu un an in urma de catre grupul international Cetelem, Credisson si-a prezentat oficial noua identitate de brand, imprumutand numele, dar si valorile companiei straine din care face parte. Se face astfel vizibila apartenenta la cel mai important furnizor de credite de consum din Europa Continentala, subliniaza reprezentantii companiei, citati de www.SMARTbank.ro si www.SMARTfinancial.ro . "Aceasta zi marcheaza un punct de referinta in provocarea pe care ne-am asumat-o in mai 2005 prin preluarea Credisson de catre Cetelem. Dorim sa facem vizibila apartenenta noastra la cel mai important jucator pe piata creditelor de consum din Europa, de aceea schimbarea design-ului corporativ reprezinta urmarea fireasca a strategiei de business.

Totodata, inseamna un pas important pentru intreaga industrie a creditelor de consum din România, avand in vedere pozitia de lider detinuta de Credisson pana in prezent", a declarat Philippe Foursy, noul Director General Cetelem Romania. "Din punctul de vedere al profunzimii si al dimensiunii, schimbarea identitatii vizuale va avea puternice conotatii interne. Acest proces implica eforturi sustinute de comunicare interna, angajatii reprezentând pentru Cetelem cele mai importante resurse de dezvoltare", a comentat Daniel Boaje, Directorul General Adjunct al Cetelem Romania. Strategia de re-branding a Credisson implica o serie de transformari la nivelul identitatii corporatiste, prin schimbarea numelui, a siglei, redefinirea misiunii si a valorilor companiei, schimbarea materialelor administrative si de reprezentare ale corporatiei, in concordanta cu strategia Cetelem. "Incadrat intr-un design modern, caracterizat de dinamism si de o paleta cromatica proaspata, noul logo face puternice asocieri vizuale cu inovatia, performanta si accesibilitatea, principii cheie din platforma de brand. Prin forme moderne dar prietenoase, design-ul reuseste sa tina departe brandul de imaginea rigida asociata de obicei institutilor financiare", mai spun oficialii.

Totusi, logoul Cetelem lansat in Romania nu coincide cu cel clasic, existent in restul retelei companiei. "Noua sigla este completata de un set de valori centrale: modernitate, inovatie, diversitate, seriozitate si forta, principii conform carora echipa Cetelem doreste sa-si desfasoare in continuare activitatea. Viziunea companiei – "creditul trebuie sa contribuie constant la cresterea calitatii vietii personale, sociale si economice" – induce un ton de comunicare uman, dublat de un orizont aspirational firesc, viziunea Cetelem fiind in egala masura una sociala", concluzioneaza oficialii Cetelem. Cetelem Romania este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 în furnizarea de credite de consum din Europa Continentala. Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Credisson – Cetelem Romania a oferit finantare unui numar de 1.000.000 de persoane, în valoare de peste 300 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 800 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati. Primele 4 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vânzari si inovatia serviciilor financiare oferite.

Cu peste 18.000 de angajati si cu o experienta de peste 50 de ani în domeniu, Cetelem a reusit sa patrunda pe piata creditelor de consum în 26 de tari, dintre care mentionam: Franta, Spania, Portugalia, Italia, Germania, Belgia, Luxemburg, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Grecia, Turcia, Maroc, Algeria, Brazilia, Mexic, Argentina, Tailanda, Taiwan, China. Inca de la intrarea pe piata în 1950, Cetelem a realizat importanta dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii si a sustinut extinderea liniei de business cu credite auto, iar din 1973 a lansat pentru publicul larg programul de credite de nevoi personale. Pentru a veni în întîmpinarea nevoilor clientilor si pentru a le facilita accesul la credite, Cetelem a întrodus în Franta in 1985 primul card de credit multi-brand – cardul Aurore / Aura, detinut în prezent de peste 18 milioane de clienti. Societatea acorda o importanta deosebita partenerilor strategici, semnand inca din anii 1980 acorduri de parteneriat cu Carrefour (1985), Coforama (1987), Bred, BPOA (1988) si Group Ama (1989).

Dupa 1990, au fost incluse în aceasta strategie bancile si societatile de asigurare. In perioada 1990 si 2000, Cetelem a încheiat noi acorduri de colaborare, printre care figureaza: Caisses d’Epargne, Axa, But, Boulanger, Ikea, EDF, Dell, Dresdner Bank, KBC, K Bank, Visa si MasterCard.
Sursa: SMART bank

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *