Stiri si noutati

De la banci, romanii iubesc cel mai mult creditele

Dintre toate produsele bancare oferite pe piata romaneasca de institutiile de specialitate, romanii resimt cel mai mult utilitatea creditelor, conform unui sondaj public realizat de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro. La intrebarea "Care dintre urmatoarele produse bancare va este cel mai util?", cele mai multe voturi au fost atrase de variantele de raspuns ce se refereau la credite.

Astfel, 36% dintre respondenti au spus ca cele mai utile produse bancare li se par creditele pentru locuinta. La o distanta mai mare se claseaza creditele pentru consum cu 20% si cardurile de credit cu 19% – acestea din urma fiind folosite, de asemenea, tot pentru creditarea unor nevoi personale de cele mai multe ori. Cei ce au ales sa raspunda sondajului initiat de www.SMARTfinancial.ro in perioada 16 februarie – 15 martie 2006 s-au aratat direct interesati si de creditele pentru autoturisme noi – 11%. In total, din cei 438 de respondenti inregistrati, nu mai putin de 86% au ales creditul drept cel mai util serviciu bancar. Celelalte variante posibile – depozitele bancare (5%), cardurile co-branded (3%), cardurile de debit (3%) si conturile curente (3%) – au fost aproape ignorate de restul respondentilor, foarte putini socotind ca acestea ar fi cele mai utile servicii bancare. Si aceasta in ciuda faptului ca cititorii SmartFinancial.ro ce au profil completat si in modulul de sondaje Smart Financial Poll Contest au declarat in proportie de 87,39% ca detin cel putin un card bancar de debit si automat un cont curent.

Mai mult decat atat, daca se tine cont ca cele mai utilizate carduri co-branded sunt in Romania carduri de credit, atunci totalul celor ce considera creditul drept cel mai util serviciu bancar s-ar putea ridica la 89%. Sondajul realizat de www.SmartFinancial.ro a fost limitat la un vot/zi per IP, pentru a i se garanta un grad sporit de relevanta a datelor colectate. Accesul la sondaj a fost permis tuturor cititorilor ziarului financiar electronic Smart Financial.

In prezent, pe www.SmartFinancial.ro este in desfasurare, public, un alt sondaj, cititorii fiind invitati sa raspunda "Ce metoda/mijloc de publicitate de pe piata romaneasca, dintre cele de mai jos, considerati ca va influenteaza cel mai mult?". Variantele propuse de Smart Financial sunt: bannere pe internet, print publicitar, marketing direct, newslettere, online, spoturi tv, publicitate indoor, publicitate outdoor, publicitate la radio. Sursa: Smart Financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *