Stiri si noutati

‘Vii ca turist, pleci ca prieten’.

Trimisul special Rompres, Mario Cretu, transmite: Romania va modifica, cel mai probabil pana la data aderarii la Uniunea Europeana, conceptul turistic de tara – ‘Romania, pur si simplu surprinzatoare’, a declarat presedintele ANT, Ovidiu Marian, la cel mai mare Targ din lume din domeniul turismului, organizat in capitala Germaniei. ‘Este necesara o schimbare, o modificare a brandului si sper ca pana in 2007 sa avem un nou concept, sub un nou slogan si o noua campanie’, a precizat presedintele ANT. Acesta a spus ca firma care se va ocupa de aceasta campania va fi aleasa prin intermediul unei licitatii, urmand sa fie schimbat actualul brand, utilizat incepand cu 2001. ‘De la sfarsitul anului trecut, noi lucram la un nou concept si pana in 2007 as dori sa avem o noua titulatura care sa ne faca mai cunoscuti pentru turistii straini’, a spus reprezentantul ANT. Romania a mai avut pana acum un concept sub care sa fie prezentata turistilor straini, intre anii 1996 si 2000 fiind utilizat sloganul – ‘Vii ca turist, pleci ca prieten’.

BizWords

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *