Susanele.ro

Cum si cat folosesc bancile publicitatea online in strategia de marketing si publicitate

“”>Majoritatea marilor companii din au avut cel putin o experienta online, asta daca nu utilizeaza in mod regulat publicitatea online in cadrul strategiei de marketing si publicitate. Este insa la fel de adevarat faptul ca sumele alocate pentru publicitatea online sunt aproape nesesizabile la nivel de buget intreg.
Si totusi, publicitatea online se estimeaza ca va rula in , in acest an 2006, pana spre 5-6 milioane de euro, conform oficialilor mai optimisti din industria de profil. Din nou, putin daca tinem cont de publicitate ca industrie, insa mult comparativ cu anii trecuti si putin in comparatie cu ceea ce se estimeaza ca se va intampla in mediul online in anii urmatori.
Din acest volum, o parte destul de importanta este alocata de companiile din mediul financiar, in cadrul caruia bancile domina categoric. Intr-un moment in care o parte tot mai mare din publicul urban isi cauta informatiile pe internet si chiar ajunge sa ia decizii utilizand computerul, bancile care nu isi promoveaza imaginea pe internet pot comite o greseala importanta la nivel de strategie.
Exista banci care isi deruleaza aproape orice campanie si pe internet, exista banci care incearca promovarea online doar in unele momente si mai exista banci care investesc in publicitatea online sume ce tind spre un zero absolut.
La nivelul unei analize relative pe internetul romanesc, bancile cu cea mai puternica prezenta online in ultimele 6 luni par a fi ABN-AMRO, Raiffeisen Bank, BCR si OTP Bank. Asadar, doua banci din Top3 si alte doua de o dimensiune mai mica, dar cu aspiratii foarte mari.
ABN-AMRO a obisnuit piata cu derularea a campanii online majore, inclusiv campanii de marketing direct cu plata pentru click sau pentru solicitarea unui credit. In acest sens, ABN AMRO a lucrat cam cu toti furnizorii de publicitate online, chiar si cu unele firme independente.
Raiffeisen Bank si BCR, alaturi de Bancpost, isi deruleaza mai multe campanii pe internet, incercand sa se reprezinte si prin mediul online, alaturi de alte medii &quot

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *